Timex Rajd 360 na Roztoczu |
|
|
|
środa, 01 lutego 2012 13:21 |
![](/images/krzysiek/newsy/timex2012.jpg)
Mimo że zima w tym roku nieco się spóźnia, to o śnieg i mrozy na Zamojszczyźnie organizatorzy Rajdu Zimowego Timex 360 są spokojni. Tym razem impreza odbędzie się na Roztoczu.
|
Więcej…
|
|
IV edycja konkursu "Polska wieś - dziedzictwo i przyszłość" |
|
|
|
czwartek, 26 stycznia 2012 10:42 |
![](/images/krzysiek/newsy/konkurs_wies.jpg)
Wspomnienia, opisy tradycji i życia mieszkańców wsi, sagi rodzinne, opowiadania, a nawet powieści, wiersze i scenariusze teatralne można zgłaszać do czwartej już edycji konkursu "Polska wieś - dziedzictwo i przyszłość". Zachęcamy lubelskich regionalistów do podjęcia wyzwania i udziału w projekcie Fundacji na rzecz Rozwoju Polskiego Rolnictwa!
|
Więcej…
|
Konkurs "Rolnik Lubelszczyzny" ogłoszony! |
|
|
|
czwartek, 12 stycznia 2012 12:19 |
![](/images/krzysiek/newsy/lubelskie.png)
"Lubelski rolnik zasługuje na to, abyśmy go docenili i pokazali najlepsze przykłady gospodarności właśnie tu, na miejscu, w regionie" - mówił wicemarszałek Sławomir Sosnowski otwierając 11 stycznia spotkanie inaugurujące konkurs "Rolnik Lubelszczyzny". Zachęcając producentów rolnych do uczestnictwa w pierwszej edycji projektu, przedstawiciel samorządu województwa obiecywał najlepszym pulę atrakcyjnych nagród, które zostaną wręczone podczas gali finałowej w październiku br.
|
Więcej…
|
Rusza szósta edycja programu Marka LUBELSKIE |
|
|
|
wtorek, 10 stycznia 2012 08:46 |
![](/images/krzysiek/newsy/marka_lubelskie.jpg)
Marka LUBELSKIE to projekt realizowany od 2007 roku przez Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego. Polega on na przyznawaniu najlepszym regionalnym firmom znaku towarowego LUBELSKIE, aby lepiej wyróżniać je na rynku i wzmacniać ich konkurencyjność. Już teraz kolejne firmy z regionu mogą składać aplikacje do następnej edycję konkursu.
|
Więcej…
|
czwartek, 29 grudnia 2011 17:54 |
![](/images/krzysiek/newsy/cebularz.jpg)
Telewizja regionalna i ogólnopolska, city lighty w centrach dużych miast, kilka sieci regionalnych serwisów internetowych, regionalne rozgłośnie radiowe - takie media były podstawą kampanii Smaki Lubelszczyzny. Kampania, zrealizowana w okresie od 1 do 14 grudnia, objęła osiem dużych aglomeracji: Warszawę, Łódź, Kraków, Katowice, Wrocław, Poznań, Trójmiasto i Lublin.
- Podstawowym założeniem było zakomunikowanie mieszkańcom tych ośrodków, że nasz region ma wiele atutów, w tym kuchnię opartą na bogatej tradycji i naturalnych produktach z ekologicznych gospodarstw rolnych. Mieszkańcy wybranych aglomeracji przyjeżdżają już do regionu lubelskiego, ale liczymy, że będą częściej wybierać się do nas na wypoczynek, a mając dobre skojarzenia z lubelskim smakiem będą wybierać w sklepie produkty z naszego województwa - mówi wicemarszałek Krzysztof Grabczuk, który 20 grudnia podsumował kampanię Smaki Lubelszczyzny. Konferencja prasowa odbyła się w Centrum Promocji Województwa Lubelskiego.
|
Więcej…
|
|
|
|
<< pierwsza < poprzednia 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 następna > ostatnia >>
|
Strona 251 z 277 |